O NÁS

Nejsme superhvězdy ...

ani nejsme na trhu milion let ...

ale co jsme ...

tak to naprosto odhodláni Vám vždy vyjít vstříc ! :o)

Přidáno: 18.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Musím říct,že jednání paní majitelky bylo úžasné,protože jsem špatně udal kam poslat.Vše jsme telefonicky dořešili-výborná spolupráce!!

 

 

Přidáno: 10.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Často nakupuji v eshopech, ale takový pečlivý přístup jsem nezažil. Vše se vyřešilo, domluvilo a již čekám na oznámené Zásilkovnou zboží. Komunikace je základ nákupu přes internet a tady by se měli někteří od této paní hodně učit. Děkuji za tento obchod.

Pro:

Má chyba s platbou, ale zboží je již na cestě, skvělá komunikace.

 

Přidáno: 07.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

za 1,5 roku není ke koupi v kamenném obchodě

Vyjádření našeho obchodu

Vaše volba pro platbu převodem na účet obnáší bohužel pozdržení objednávky, než se nám platba zobrazí.
Jsme moc rádi, že jste u nás sehnali, co jinde ne :)
 

Přidáno: 05.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Nákup z pohodlí domova a velmi krátké doby dodání.

 

Přidáno: 04.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlost, skvela komunikacia

 

Přidáno: 24.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Není co vytknout, pouze pochválit a poděkovat, Mikešová

Pro:

dokonalé rychlé :-)

 

Přidáno: 12.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Skvělá komunikace s paní majitelkou. Velice férové jednání.

 

Přidáno: 31.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Vyborna komunikace,rychle dodání

 

Přidáno: 25.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé jednání, přehledný e-shop

 

Přidáno: 13.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

dobré ceny i rychlé dodání, ale zboží které mi bylo doručeno bylo již rozbalené. kupovala jsem vykrajovátka která byla zabalená v papírovo plastovém blistru (plast je prilepen k papíru) - zboží dorazilo ve stavu že polovina plastu byla odtržená a v popisu zboží toto také nebylo, což se domnívám že by mělo být. Je to nefér k zákazníkovi. Jelikož jsem chtěla formičky pro sebe a částka nebyla vysoká, nechala jsem si to, ale dost mne to překvapilo.

 

Vyjádření našeho obchodu

Je nám líto, že se nám zákaznice neozvala dříve, kdy jsme mohli situaci řešit. Zboží od nás odešlo v pořádku, k odlepení fólie od papírku mohlo dojít při přepravě, v opačném případě bychom samozřejmě zákaznici dopředu informovali. Máme zájem o spokojené zákazníky.
 
OGNkMTA